Blog aku .. kesedihan .. kegembiraan..aku catat disini :)

Tuesday 5 June 2012

Terase diri Ini tak matang :(

 
Today rase mood terbantut cket laa... 
terasa diri ini tidak matang ..

 
 
Seperti yang dikata di Title Post kali ini.. ---> aku rse macam betul-2 tak matang..
Pelik jugak rasenye.. aku tak matang.. still kebudak-2kan.. 
bak kata adik aku.. tak maka ubat lagi .. hewhew..!
pastu bile org kate kite tak matang..
mulelah rse diri ni terasing macam makhluk asing-2 ! hehew !
kan-3 ?

Pernah tak orang yg anda syang ..cakap begini..
"Kau Tak Matang ! Tak Sesuai Untuk Aku !

 Mestitak pernahkan ? 
aduh ! untung betul korang kan ?

Sudah ditakdirkan hidup aku begini..
nak buat macam mane kan ?

p/s : Kepada orang yang saya maksudkan.. tolonglah beri saya masa untuk berubah.. </3

bye..Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Komen sini yaaa ?