Blog aku .. kesedihan .. kegembiraan..aku catat disini :)

Saturday 9 June 2012

Telefon dari Hati ..




Aku perlu telefon dia bagi tau hal sebenar ..


Aku takut dia marah aku .. aku takut die marah aku.. 
aku takut..
Aku kena usaha.. aku perlu berani.. hump ! 

* Tetotettettotettot * ( bunyi tekan nomborkat telepon )

 *tut tut ! tut tut ! *

Dia : Hello .. ?
Aku : * ......... *
Dia : Helloooo ??
Aku : Umpppp ... 

GEDEGANG !!!

Aku letak telefon rumah lalu pergi dengar perasaan yang sedih 
dan.. 
 dalam keadaan menangis teresak-esak..

Aku perlu bagitau dia keadaan sebenarnya..
aku perlu..perlu..

* menangis .. *

aku tidak boleh.. 
jadi..
Aku hanya telefon dia dari dalam hati..
dalam hati..

p.s : aku harap kau jawap panggilan hati aku ini ..
Bye! Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment

Komen sini yaaa ?