Blog aku .. kesedihan .. kegembiraan..aku catat disini :)

Thursday 7 June 2012

Seorang Sahabat ..

 
 
Today , aku nak cerita sdikit laa pasal seorang kawan aku ni .. nama die
Muhammad Azry bin Mukhairi .
Dia seorang sahabat yang baik , peramah , penyayang dan
 banyak lagi positif lain..
Dia selalu nasihatkan aku supaya melakukan sesuatu yg baik dan hindari yg buruk-buruk..

Seriously , Aku sayang dia.. but not as boyfriend or spouse..
as SAHABAT ..

Aku selalu mendoakan dia agar dia selamat ..
doa agar dia sihat ..
doakan kebahagian dia..
doakan hubungan yg erat bersama GF die..
 doa agar dia taknak BERKAWAN dengan aku lagi..
aku ni tak sempurna..
org fikir aku ni hanya memusnahkan kebahagiaan org..
padahal aku doakan lagi ..
aku tak pernah berniat begitu kepada Azry mahupun org lain..
 
Hingga suatu ketika tu.. doa aku supaya Azry tidak berkawan denganku termakbul..
dan ketika itu aku sedang asyik..
berkawan dengan Azry .. 
Aku hanya REDHA kalau dia tidak mahu berkawan denganku..
 
 Kata-2 semangat yg Azry beri ,, aku ingat balik dan jadikan ia sebagai visi...
Ini ialah ujian Allah S.W.T.. 
aku hanye mampu redha dan berserah..
 Aku sayang Azry , sebagai sahabat.. :'|

Assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment

Komen sini yaaa ?