Blog aku .. kesedihan .. kegembiraan..aku catat disini :)

Wednesday 12 September 2012

Shiera !

and heyya !! 
Here we meet  again fellaa !

Hari ni aku nak cite pasal Siti Nur Shahirah 
or..
Shiera !!

Mule-2 ! mase aku start nak friendly ngan die ,, die macam sombong tau ..?
cakap nganaku pun macam perli-2 je ..
pastu suke bisik-2 depan aku ..
sakit hati gak ,, sebab aku tau aku tak cantik macam die ..
(hehehe ,, jangan marah kite tau Shiera ?)
 
Selepas 7 bulan aku berkawan dengan Shieraa ..
baru aku faham perangai die ,,
die memang macam tu ,, 
aku pun dah tak ambik hati , or makan hati dah ..

Sekarang ,, Shieraa yg dulu aku menyampah , meluat ..
die lah tempat aku mengadu and berkongsi rahsia ,, 
terutama pasal Shahidin Fitri ,, hehe !

Aku dah mula anggap Shieraa macam kawan baik..
then aku dah start sygkn die macam yg lain juga ..
itu lah die .. Shieraa aku ...

hehe..
kboi .. Assalamualaikum

2 comments:

  1. amboi2.... meluat , menyamph , kta kita sombng erkk .. ish2 ... sory r dlu aq x brapa knai sgt ngn ko .. so aku pon x nk berckp sbb aku takot ko x lyn ... nie nk mrh nie .. kta kte mcm tu plk ?? hmmm nangis ar mcm nie ... :'(

    ReplyDelete

Komen sini yaaa ?