Blog aku .. kesedihan .. kegembiraan..aku catat disini :)

Tuesday 11 September 2012

Shahidin Fitri ..~

 
 
and Hye !! Lame tak update haih !!!
Hari ni ,, aku nak cita.. pasal seseorang ni ..

Shahidin Fitri Al-Arif ..
Hensemkan name die ?? Se-hensem tuannya lah ..
Aku memang suke kat budak ni ..
sampai Adilah and Aqilah kenakan aku psal dye ..
Ape yang mereka tipu ?

*FlashBack*

Suatu hari yang indahh ,, pada hari isnin ,, seorang budak lelaki bru masuk SmkUK ..
dri jauh nampak biase ,, dri dekat .. MASHA-Allah ! Konfem terpikat..
Ramai yang suke kat die ... termasuklah aku  ...
ramai juga yg kene reject ..
tpi..
bukan aku ..
Selepas beberapa hari .. Adilah and Aqilah selalu perhatikan aku ..
sebab aku suka tengok mamat baru tu ..
mereka pun buatlah plan nak kenekan aku .. kononnye lahh !!
Tercetuslah dialog di bawah ni haaa ..
..
.

Adilah : Tadikan Ain , Fitri .. budak baru tu kan..tgor kami berdua ni haa ..
Aku : Ohh . name dia Fitri .. dy tgor korang  ?.. kenape ..?
Aqilah : Die tanye ,, 'siape name budak perempuan yang pakai baju kuning tu ?'
Adilah : Pastu aku jawaplah 'Anis.. nape ?'
Aqilah : Pastu die kate .. 'name die , budak perempuan yang pakai spek tu ,, Anis ?'
Adilah : Aku kate lah ..'Ohh .. yang pakai spek tu.. haaaa nape ? Name dia Ain '
Aqilah : Fitri pun jawap ' nanti tolong mintak no.fon die boleh ?'
Adilah : Aku katelah ' Yee'
Aku : Ye ke ?
Adilah n Aqilah : HAAA !! 

Tak lame kemudian .. diorang cakap .. diorang tipu ..
Adilah cakap .. "Manelah tau kalau kami tipu ni jadi kenyataaan, baru ang tau "
..
.
Memang jadi KENYATAAN !! Tak sangka ! 
Ade jugak orang hensem nak kat akukan ?
muahaha !!
bangga plak aku .. nak tengok gambar die ke ??
 
Gambar senget .. sorry !

Hensemkan ??
Die aku punye ,, jangan amik .. (langkah myat aku dulu)..
hehe ! apepun .. aku dah suke kat die .. nak wat cammane . kan ??

klah .. babai ! assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment

Komen sini yaaa ?