Blog aku .. kesedihan .. kegembiraan..aku catat disini :)

Thursday 24 May 2012

Azam Baru Aku ..




:100: Azam baru aku !!:100:
 
Ialah untung menjadi lebih matang !!

Haaaaaa ? pelik ?
takde yg peliknye lah.. aku ni memang kebudak-budakkan..:face50:
ramai orang marah and nasihat aku supaya lebih matang.. 
Termasuklah keluarga aku..

Semuanya bermula daripada Ex-bf aku... 
Aliff... 
terima kasih Aliff..
Aliff banyak menyedarkan aku bahawa 
betapa 'x matang'nya aku sebelum ni !
Terima Kasih Bebanyak Aliff... Aku sayang kau..

Korang pun jgn lah lupe.. Nasihat-2 kan aku jugak ekk ?
Matang xmatang .. kite tetap manusia..
tpi lebih kite jadi matang..kan ?
Betol tak ?

Aku harap.. aku dpt jadi lebih matang selepas ni..

AMIN !~

bye.. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Komen sini yaaa ?